Giant Lazer to firma, która zrealizowała ponad 25 projektów VR/AR w Polsce i za granicą (Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Rosja, Serbia ,Turcja). Jesteśmy liderem w zakresie tworzenia aplikacji edukacyjnych z wykorzystaniem wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w Polsce.
Podsumowanie działalności:
- Firma przygotowała również aplikacje dla takich firm jak ING Bank Śląski, KPMG, BCUBE Projektlogistik, Pilz, Skanska Property, Urząd Marszałkowski Dolnego Śląska, Chemeko-System, Allegro, Skoda, Centrum Spotkań Europejskich “Światowid” czy Red Bull.
- Prowadziliśmy szkolenia z zakresu technologii immersywnych dla takich firm jak: Konica-Minolta, NSK Steering Systems, Amway, Accenture GmbH czy Toyota Motor Poland.
- Występowaliśmy z prelekcjami na konferencjach VR/AR w wielu miejscach na świecie w tym: Touching Innovations Berlin, Czech VR Fest w Pradze, VR Days Europe w Amsterdamie, European VR/AR Congress, VR Warsaw Days, Logistic Conference Słowacja, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach czy Nowy Przemysł Expo.
- Nasze produkty prezentowaliśmy m.in na targach LogiMat w Stuttgarcie, Forum Przemysłu 4.0 Wrocław, CeBIT w Hanowerze, IFA w Berlinie czy na CIFIT w Xiamen, Chiny.
- Występowaliśmy w stacjach radiowych takich jak Radio Wrocław, Melo Radio (Grupa Eurozet) czy Radiu RAM (https://www.radioram.pl/articles/view/36225/FutuRAM-ekologiczna-gra-Trash-Rage-z-Wroclawia-VR-AR-smart-glass-i-Pokemony#)
- Artykuły o nas pojawiły się m.in. na portalu wroclaw.pl, w Gazecie Wyborczej, w Gazecie Wrocławskiej, na portalu Radia RAM, vrhunters.pl czy w VRScout - najważniejszym serwisie VR i AR na świecie: http://wyborcza.pl/7,156282,22602059,mozg-wie-ze-oszukujesz-dlaczego-przestrzenny-dzwiek-jest-wazny.html https://www.vrhunters.pl/virtual-reality-w-przemysle-przyklady-zastosowania/
- Prowadziliśmy warsztaty dla szkół m.in. Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych, Zespół Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych we Wrocławiu, Zespół Szkół Logistycznych czy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Oławie.
Do osiągnieć firmy należą:
- pierwsza edukacyjna gra VR w Polsce - Pack Rage VR;
- pionierskie na skalę kraju nagrania filmów 360 z wykorzystaniem aparatów pełnoklatkowych i mikrofonów ambisonicznych;
- platforma wykorzystującą pełne spektrum XR dla przemysłu;
- innowacyjna aplikacja do nauki kultury japońskiej w VR;
- pierwsza na świecie ekologiczna gra VR - Trash Rage uznana przez VRScout za "jedno z najważniejszych doświadczeń VR"
https://vrscout.com/news/trash-rage-environmental-education/
Aktualnie brak ofert...